علمی

ساخت وبلاگ

بسیاری از مشکلات و عدم تفاهم ها، در اصل سوءتفاهم هستند. رابطه ی دو شخص هر چه نزدیک تر باشد، در معرض سوءتفاهم بیش تری قرار می گیرد چرا که زندگیِ زناشویی بیش از هر رابطه ی صمیمانه ی دیگری در معرض سوءتفاهم قرار دارد.یکی از رایج ترین دلایل مطرح شده توسط زن و شوهرهایی که از یکدیگر جدا می شوند، عبارتی پر مفهوم اما دو کلمه ای است:«تفاهم نداشتیم». البته حتما لازم نیست زن و شوهر از هم جدا شده باشند بلکه بعضی از زن و شوهرهایی که با هم زندگی می کنند اما دلخوشی از با هم بودن شان ندارند، مشکل را نداشتن تفاهم بیان می کنند.

مشاوره خانواده

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 28 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 18:26

گروه تخصصی رایان با هدف ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع سیستمهای صوتی و تصویری در سال 1380 تاسیس و تا به امروز با تکیه بر دانش فنی و مشتری مداری با بدست آوردن رضایتمندی در صد بالایی از مشتریان در حال ارائه خدمات به مشترکان و مراجعین محترم هستیم.

هدفگذاری رایان بگونه ای است که خدمات پس از فروش و تعمیرات را که همواره به دلیل عدم تخصص و توانمندی کافی تعمیرکاران و عدم شناخت کافی مشتریان از شرکتها و سطح علمی و توان کار آنها قبل از شروع کار با مشکلات خاصی همراه بوده است را توسط متخصصین هر برند و مرحله به مرحله و با شفاف سازی کامل و اطلاع کامل مراجعین از روال خدمات انجام شده و تعدیل هزینه ها با امکان تعمیر قطعات به جای تعویض در صورت خواست مشتری و ارائه گارانتی پس از انجام کار و به نحوی انجام دهد که رضایتمندی مشتریان افتخار ما در سالهای آتی باشد.
تعمیر تلویزیون ال جی - تعمیر تلویزیون سامسونگ

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 32 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 18:19

• وزن سبک ساختمان
• مقاومت مطلوب سازه در برابر زلزله
• دقت بالا در اجرای جزییات
• اجرای سریع و آسان
• عدم نیاز به  قالب بندی
• عدم توقف در ساخت و نصب در همه شرایط های آب و هوایی
• مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و حمله موریانه
• حمل و نقل آسان
• قابلیت عدم اشتعال
• کاهش هزینه انرژی و عایق بندی با وجود مصالح نوین
• قابل بازیافت
قیمت lsf - سازه های lsf

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 27 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 18:16

تم تولد دختر توت‌فرنگي يكي از پرطرفدارترين تم‌هاي صورتي و دخترانه است كه در جشن تولدهاي شاد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از آنجايي كه بچه‌ها عاشق كاراكتر كارتوني دلخواه خود هستند، دوست دارند روز تولدشان نيز همه چيز از جنس كاراكتر كارتوني دلخواهشان باشد.براي سفارش انواع تم تولد مورد نظر خود به سايت ما مراجعه فرمايد

تم تولد

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 26 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 18:08

مرسوم ترین و ارزانترین روش چاپ سه بعدی به شمار می رود. در روش اف دی ام؛ لایه گذاری توسط یک نازل داغ صورت می گیرد و مواد مصرفی از جنس ترموپلاستیک هستند. مواد به وسیله نازل داغ شده و لایه لایه بر روی همدگیر قرار می گیرند. از ویژگی های بارز این روش می تکنولوژی 

پرینتر سه بعدی

مرسوم ترین و ارزانترین روش چاپ سه بعدی به شمار می رود. در روش اف دی ام؛ لایه گذاری توسط یک نازل داغ صورت می گیرد و مواد مصرفی از جنس ترموپلاستیک هستند. مواد به وسیله نازل داغ شده و لایه لایه بر روی همدگیر قرار می گیرند. از ویژگی های بارز این روش می تکنولوژی
توان به ارزان بودن مواد اولیه، سهولت در کاربرد، ارزان بودن دستگاه، کوچک بودن دستگاه و رومیزی بودن آن اشاره کرد. این ویژگی ها باعث می شود که بتوان اف دی ام را از آزمایشگاه تا اتاق خواب استفاده نماید.ضمناً پرکاربردترین مواد استفاده شده در اف دی ام، دو ترموپلاستیک ABS و PLA هستند. ای بی اس از جنس مشتقات نفتی و همان پلاستکی است که در اغلب اشیای اطرافمان می بینیم. پی ال ای از جنس باقیمانده های ساقه نیشکر و ذرت و کاملاً طبیعی و غیر سمی است.

پرینت سه بعدی

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 58 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 18:04

عکاسی خانواده یکی از مهم ترین بخش های مهارت های حرفه ای عکاسی است. به بزرگترها خیلی راحت می توانید بگویید که چگونه ژست بگیرند و چه کار کنند که در عکس زیباتر بیفتند. ولی هماهنگی باکودکان بسیار سخت تر است ، عکاسی از کودکان نوپا یا کودکانی با رنج سنی 1 تا 3 ساله که تازه در حال یادگرفتن هستند بسیار سخت تر نیز می شود پس قبل از هرچیز مراقب وسایلی که در کنار کودک هست باشید و با ایجاد فضایی آرام بهترین عکس ها را از کودک خود خلق نمایید. برای خلق زیباترین عکس ها می توانید سلیقه به خرج دهید و از لحظات مختلف کودکتان عکاسی کنید مانند، لحظه خندیدن او،جدی بودن و... با کودکتان قبل و درحین عکاسی بازی کنید.این کار باعث احساس آرامش کودکتان شده و شما را درهنگام عکاسی همراهی میکند.

اتلیه بارداری , اتلیه کودک , بهترین آتلیه کودک , بهترین آتلیه بارداری , آتلیه معروف کودک , آتلیه عکس بارداری , آتلیه کودک سها , آتلیه عکاسی نوزاد ,عکاسی کودک در منزل , آتلیه کودک -آتلیه نوزاد - آتلیه بارداری - عکاسی کودک عکاسی نوزاد - عکاسی بارداری - آتلیه عکاسی بارداری

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 40 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 17:58

بسیاری از اساتید و دانشجویان، وقت کافی برای ترجمه مقالات خود در اختیار ندارند و نیازمند استفاده از خدمات ترجمه مقاله، ترجمه دانشجویی و ترجمه تخصصی می‌باشند. مشتری می تواند در طول فرآیند ترجمه با مترجم خود ارتباط مستقیم بگیرد، از پیشرفت کار مطلع شود و اگر نکته‌ای را باید به او تذکر دهد، به صورت مستقیم برای تلگرام مترجم ارسال کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید به سایت http://www.irrendition.ir/ مراجعه فرماید.

سایت ترجمه-ترجمه تخصصی-ترجمه مقاله

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 40 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 17:37

تفاوت همه
 
در تکنولوژی و مواد مصرفی آنها است و آنها را از هم متمایز می کند. به عنوان مثال برخی
 
بر پایه پودر (نایلون، پلاستیک، سرامیک و فلز) که با استفاده از یک منبع حرارت نوری (لیزر) ذوب شده و سپس جامد می شوند و شکل نمونه مورد نظر را می گیرند عمل چاپ را انجام می دهند. در برخی دیگر رزین های پلیمری با استفاده از لیزر لایه به لایه سفت و سخت شده و شکل جامد به خود می گیرند.
علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 37 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 17:19

آب نمک نوعی محلول پرخاصیت برای شیت و شوی دندان هاست که می توانید در صورتی که مسواک در دسترس نداشته باشید می تواند پاک کننده ای مفید برای دندان هایتان باشد ضدعفونی کردن دندان ها و لثه ها از تاثیرات مختلف مصرف آب و نمک است و مانند یک دهانشویه سالم به شما کمک خواهد کرد نمک خام که عمدتا کلرید سدیم است، رشد باکتریها در بسیاری از غذاها را محدود کرده و از فاسد شدنشان جلوگیری می نماید، چون مولکول های آب را جذب می کند. باکتریها بمنظور رشد و تکثیر به رطوبت نیاز دارند، بنابراین بدون آب کافی نمی توانند بخوبی رشد کنند. آب نمک بعنوان یک آنتی بیوتیک در نظر گرفته نمی شود، چون آب مورد نیاز باکتریها را فراهم می کند و آنها را به محض تماس از بین نمی برد.

دندانپزشک کودکاندندانپزشک اطفالارتودنسی متحرکدکتر ارتودنسیارتودنسی-ایمپلنتطرح لبخند - ارتودنسی -متخصص ارتودنسی

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 27 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 17:02

آپارتمان مبله
آپارتمان مبله بسیار شیک و تمیز با تمامی امکانات رفاهی در قیطریه.

 آپارتمان مبله بسیار شیک در یک ساختمان نوساز در محیطی بسیار آرام و دنج در منطقه ی فربه نشین قیطریه ،در نزدیکی متروی قیطریه این آپارتمان مبله به صورت روزانه ،هفتگی ،ماهیانه برای مسافران و مهمانان ایرانی و خارجی به صورت فول مبله با تمامی وسایل آماده شده است.

این خانه مبله دارای LED 54 فول اچ دی ماهواره ،اینترنت رایگان،سیستم سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت ماشین لباس شویی ....میباشد و بسیار مناسب برای مهمانان و توریست های ایرانی و خارجی میباشند.

آپارتمان مبله - اجاره آپارتمان مبله 

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 20 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 16:46

علائم اگزما به قرمزی، پوسته ریزی، خارش، چروک خوردگی پوست اشاره کرد و گفت: حساسیت به مواد شوینده ممکن است سبب بروز حساسیت های دیگر مانند حساسیت به گرد و خاک و ایجاد خشکی در پوست و تشدید اگزما به واسطه تماس با این مواد شود.برای جلوگیری از تماس زیاد با مواد شوینده ضروری است و بهترین نوع دستکش برای شستشو جنس کتان یا نخی است که رویه ای از پلاستیک داشته باشد و موجب تعریق دست نشود.این افراد باید پس از هر شستشو که مجبورند انجام دهند دست ها را خشک کنند و با وازلین که یک ماده چرب کننده بسیار قوی است پوست خود را چرب کنند.
علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 30 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 16:14

هر دستگاه مکانیکی نیاز به رسیدگی های منظم دارد و چنانچه این رسیدگی ها به طور منظم انجام نشود باعث فرسایش دستگاه و کاهش طول عمر آن می گردد روغنکاری ریل و بلبرینگ های دستگاه چاپ فلکس و بنرباعث طول عمر بیشتر قطعات مک دستگاه چاپ بنر انیکی دستگاه شده و همچنین باعث می شود کریج بر روی ریل اصلی نرم حرکت کند و کیفیت چاپ بیشتر می شود .

دستگاه چاپ بنر

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 36 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 16:03

اصولا توليد پودر ميكرونيزه بر اساس آناليزهاي خاك شناسي و شيميايي صورت مي پذيرد و پودر ميكرونيزه حاصل اسياب كردن سنگهاي متفاوت همچون سنگ چيني براي كربنات كلسيم ، باريت ، تالك و ساير عناصر ديگر مي باشد. هر كدام از اين سنگها بطور 100 خالص موجود نيست ولي معادن موجود در كشور سنگهايي با كيفيت بالا از مواد شيميايي مورد نظر دارد. بعنوان نمونه سنگ چيني دورود داراي كربنات كلسيم بسيار بالاتري در مقايسه با معادن ديگر است و قاعدتا پودر كربنات كلسيم توليدي از اين سنگ از لحاط تركيبات شيميايي پوشش بهتري در فرايندهاي مورد نظر براي توليد محصولات ثانويه مثل رنگ دارد. پودر ميكرونيزه همانگونه كه از نام آن پيداست پودري در مقياس ميكرون است و اكثر تركيب دانه بندي ان بطور معمول زير 20 ميكرون مي باشد. بمنظور ايجاد مقياس اندازه گيري پودر ها و توده هاي خاك از لحاظ دانه بندي و اندازه ذرات موجود در ان مقياس ميكرون استفاده ميشود كه تحت عنوان استاندارد مش يا Mesh Scale كاربرد دارد.
علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 22 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 14:20

مجموعه ای کامل و کم نظیر از انواع لوستر مدرن شامل لوستر مدرن آشپزخانه - لوستر مدرن پذیرایی - لوستر مدرن اتاق خواب زیباترین و جدیدترین انواع مدل لوستر سقفی برای فضاهای مختلف منزل با طرح های کاربردی و شیک 
لوستر مدرن

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 33 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 14:07

توليد سولفات آلومينيوم همانند توليد ديگر تركيبات سولفاته از اثر اسيد بر نمك فلز صورت مي گيرد. سولفات آلومينيم از افزوده يك نمك آلومينيوم مثل هيدروكسيد آلومينيوم با اسيد سولفوريك طبق فرمول زير توليد مي شود:
Al(OH)3 + 3 H2SO4 → Al2(SO4)3+6H2O2كارخانه توليد سولفات آلومينيوم در تمام جهان از اين روش براي توليد آلوم استفاده مي كنند اما در موارد آزمايشگاهي و در اشل كوچك مي توان از طريق جوشاندن فلز خالص آلومينيوم در اسيد سولفوريك داغ براي اين منظور عمل كرد.

وازلين - سولفات آلومینیوم - كربنات كلسيم

علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 31 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 13:17

داشتن دندا‌ن‌های سفید و درخشان از مهم‌ترین نشانه‌های زیبایی و بهداشتی فردی به حساب می‌آید. پس بهتر است با یادگیری روش‌های ساده و با استفاده از مواد طبیعی، دندان‌های خود را سفید کنید و از این سفیدی و درخشندگی لذت ببرید.برای سفید کردن دندان‌ها روش‌های گوناگونی مانند سفید کردن دندان با لیزر و بیلیچینگ وجود دارد ولی اگر دوست دارید دندان‌های خود را بدون صرف هزینه زیاد و در منزل سفید کنید و بتوانید این کار را هر چند وقت یک‌بار تکرار کنید تا سفیدی دندان‌ها بیشتر شود و البته آسیب و عوارضی هم برای شما نداشته باشد، بهتر است از روش‌های خانگی مانند استفاده از جوش شیرین کمک بگیرید در یک فنجان، نصف قاشق چایخوری جوش شیرین و چند قطره لیمو یا آب (هر دوی آن‌ها مناسب هستند) را با هم مخوط کنید تا شبیه یک خمیر شود.
 
اگر لک‌های دندان پررنگ و جدی هستند، ابتدا با انگشت مقداری از خمیر را روی سطح لک بمالید و اجازه دهید تا 2 دقیقه روی آن باقی بماند و بعد بشویید. بعد مقداری از خمیر را روی مسواک بمالید و با آن دندان‌ها را مسواک بزنید تا سفید شود.
علمی...
ما را در سایت علمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مارال poroject بازدید : 30 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 12:46